Maturitní práce 2020 - Marek Bečvář
Navádění vozidel tratí pomocí umělé inteligence a genetického algoritmu
Projekt se zabývá problematikou umělých inteligencí a učebních algoritmů.
Při práci s programem uživatel nadefinuje (nakreslí) trať a vloží do ní startovní a záchytné body. Poté již sleduje vývoj umělé inteligence, která se progresivně upravuje tak, aby trať překonala a dále se na ní zlepšovala.
Celý projekt je napsaný v Python3. Hlavní grafickou knihovnou je PyGame. Zbytek je, s důrazem na objektový styl programování, vlastní kód.
Průběžné výsledky jsou zpracovávány do grafů pomocí Matplotlib. Celý projekt jsem dále zpracoval do podoby menšího článku (pomocí LaTeX).
Prezentace bude obsahovat aktivní ukázku programu (samotné učení AI je prezentovatelné v pár minutách). Vedle tohoto mám připravený lehký úvod do problematiky AI, učebních algoritmů a vlastního programu.